Objednávky prijaté 17.6.-21.6. budú spracované v pondelok 24.6.

Odstúpenie od zmluvy

  1. Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy: odstupenie_hafkonaut.docx 
  2. Zašlite tovar do e-shopu, alebo ho odovzdajte na odbernom mieste
    • Vyplnený formulár priložte vytlačený k tovaru, alebo nám ho pošlite emailom.
    • Tovar odovzdajte osobne na odbernom mieste na adrese Röntgenova 4, Bratislava - Petržalka v časoch od 9:00 - 17:00,
    • alebo tovar zašlite na adresu e-shopu Softberg s.r.o., Röntgenova 4, 851 01, Bratislava, t.č. +421950577590
  3. Kontaktujte náš zákaznícky servis: +421 950 577 590 alebo na objednavky@hafkonaut.sk.

Doplňujúce informácie

Odstúpiť od kúpnej zmluvy máte na základe zákona č.102/2014 (SR) právo do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Peniaze za tovar vrátime najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru. Tovar odosielajte dôkladne zabalený, nie na dobierku. Kupujúci je povinný vrátiť tovar v neporušenom stave a hodnote, v akej tovar prevzal, vrátane kompletného príslušenstva, ak je možné, v pôvodnom obale. Pri odstúpení od zmluvy náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

REKLAMÁCIE

  1. Vyplňte reklamačný list 
  2. Zašlite tovar do e-shopu, alebo ho odovzdajte na odbernom mieste
    • Vyplnený reklamačný list priložte vytlačený k tovaru, alebo nám ho pošlite emailom.
    • Tovar odovzdajte osobne na odbernom mieste na adrese Röntgenova 4, Bratislava - Petržalka v časoch od 9:00 - 17:00,
    • alebo tovar zašlite na adresu e-shopu Softberg s.r.o., Röntgenova 4, 851 01, Bratislava, t.č. +421950577590
  3. Kontaktujte náš zákaznícky servis: +421 950 577 590 alebo na objednavky@hafkonaut.sk

Tovar musí vyhovovať nasledovným podmienkam: 

  • Tovar musí byť kompletný.
  • Tovar je potrebné zaslať spolu s dokladom o nákupe.
  • Pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru na ceste k nám - je povinnosťou zákazníka tovar zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu.

O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania prostredníctvom e-mailu, resp. bude mu s vybavenou reklamáciou zaslaný reklamačný protokol.

Pre viac informácií viď obchodné podmienky – reklamácie.